21.12.2020
Новий SEAT Leon отримав п’ять зірок в рейтингу безпеки Euro NCAP. Такий результат є демонстрацією якості робіт, виконаних на етапі розробки SEAT Leon з метою створення одного з найбезпечніших на ринку автомобілів, особливо з урахуванням того, що в 2020 році методи випробувань Euro NCAP стали більш складними.
Головна зміна в процедурах випробувань Euro NCAP в 2020 році полягає у включенні рухомого бар’єру до умов тесту на фронтальне зіткнення автомобіля, що рухається, який замінив більш «м’який» тест на зіткнення з бар’єром зі зміщенням. Такий тест допомагає організації оцінювати захист пасажирів всередині автомобіля, а ще дозволяє оцінити роботу структурних елементів передньої частини.
Але це не єдина зміна процедури випробувань. Умови тестів на бічне зіткнення з бар’єром оновили і зробили їх більш жорсткими, включивши поправки на швидкість і масу, що застосовуються при оцінці захисту ближніх до сторони удару пасажирів. Крім того, Euro NCAP вперше оцінював захист далеких від сторони удару пасажирів, приділяючи основну увагу захисту водія і потенційної взаємодії між водієм і пасажиром переднього сидіння.
Euro NCAP зробили додатковий акцент на системах запобігання зіткнень та допомоги водієві, останього покоління. Впровадили Нові сценарії оцінки технології автономного екстреного гальмування, в тому числі під час руху заднім ходом та при перетині траєкторії при проходженні повороту. Окрім того, до Переліку тестів, в рамках яких перевіряють допоміжні системи безпеки, увімкнена система оцінювання систем моніторингу стану водія, призначена для виявлення втоми и відволікання водія.
«Ми дуже пишаємося тим, що новий SEAT Leon отримав вищу оцінку рейтингу Euro NCAP — з 5-дверним кузовом та в версії Sportstourer, з двигуном внутрішнього згоряння і з приводом PHEV, продемонструвавши блискучий результат при оновлених і неймовірно складних випробуваннях безпеки по правилами 2020 року. Це підтверджує акцент, який ми робимо на безпеці, і підтверджує нашу відкритість до інтеграції нових технологій, як пасивних, так і активних, для досягнення цієї мети», — сказав д-р Вернер Тіетц (Dr Werner Tietz), Віце-президент SEAT по дослідженням і розробкам.
Безпека як частина його ДНК
Цілий комплекс новітніх систем безпеки, що використовують комбінацію даних датчиків, дозволяє новому SEAT Leon бачити дорогу перед собою як ніколи раніше, і що не менш важливо, адаптуватися до мінливих сценаріїв управління.
Такі системи, як система автономного екстреного гальмування «Autonomous Emergency Braking», асистент зміни смуги «Side Assist» * і асистент виходу з автомобіля «Exit Assist» *, система розпізнавання дорожніх знаків «Traffic Sign Recognition» *, ассистент руху в пробках «Traffic Jam Assist»*, асистент управління дальнім світлом «Light Assist»* і превентивна система безпеки «Pre-Crash Assist»*, працюють в унісон, утворюючи захисну «оболонку» навколо автомобіля і його пасажирів.
Наприклад, система «Pre-Crash Assist», виявивши ймовірність дорожньо-транспортної пригоди, реагує протягом 0,2 с. Система натягує ремені безпеки, включає аварійну світлову сигналізацію, закриває вікна і люк даху, допомагаючи захистити салон.
З урахуванням наявності семи подушок безпеки, в тому числі нової фронтальної центральної подушки безпеки в базовій комплектації, системи контролю дистанції попереду «Front Assist» з підтримкою розпізнавання автомобілів, пішоходів і велосипедистів, системи об’їзду перешкод «Emergency Steering Assist» і асистента проїзду перехресть «Junction Assist», асистента зміст в межах смуги« Lane Assist »і системи екстреного виклику «Emergency e-Call» новий SEAT Leon належить до найбезпечніших автомобілів сучасності навіть з урахуванням нових методів випробувань Euro NCAP.
Наприклад, нова фронтальна центральна подушка безпеки, передбачена в базовій комплектації, запобігає можливий контакт між головами водія і переднього пасажира в разі бокового зіткнення.
На додаток до розпізнавання автомобілів, пішоходів і велосипедистів, до складу системи контролю дистанції попереду «Front Assist» також входять система об’їзду перешкод «Emergency Steering Assist» і асистент проїзду перехресть «Junction Assist». У процесі втручання системи «Front Assist» після повороту керма водієм для об’їзду перешкоди система «Emergency Steering Assist» здійснює точно зважене втручання в управління і при необхідності пригальмовує, щоб допомогти визначити оптимізовану траєкторію об’їзду.
Дані випробувань підтверджують теорію
Перевірку в Euro NCAP проходили версії нового SEAT Leon з обома варіантами приводу — з двигуном внутрішнього згоряння і з гібридним приводом з підзарядкою від мережі, продемонструвавши високі результати за всіма критеріями: дорослі пасажири — 92%, діти — 88%, вразливі учасники дорожнього руху — 71% і допоміжні системи безпеки — 80%.
Euro NCAP проводить оцінку своїх методів випробувань кожні два роки, і стандарти 2020 року стали найжорстокішими за всю історію. Компанія SEAT налаштована продовжувати розробку автомобілів, які будуть демонструвати блискучі результати під час тестів незалежно від того, наскільки жорсткими вони можуть стати.