SEAT Leon отримав п’ять зірок в рейтингу безпеки

21.12.2020

Новий SEAT Leon отримав п’ять зірок в рейтингу безпеки Euro NCAP. Такий результат є демонстрацією якості робіт, виконаних на етапі розробки SEAT Leon з метою створення одного з найбезпечніших на ринку автомобілів, особливо з урахуванням того, що в 2020 році методи випробувань Euro NCAP стали більш складними.

 

Головна зміна в процедурах випробувань Euro NCAP в 2020 році полягає у включенні рухомого бар’єру до умов тесту на фронтальне зіткнення автомобіля, що рухається, який замінив більш «м’який» тест на зіткнення з бар’єром зі зміщенням. Такий тест допомагає організації оцінювати захист пасажирів всередині автомобіля, а ще дозволяє оцінити роботу структурних елементів передньої частини.

Але це не єдина зміна процедури випробувань. Умови тестів на бічне зіткнення з бар’єром оновили і зробили їх більш жорсткими, включивши поправки на швидкість і масу, що застосовуються при оцінці захисту ближніх до сторони удару пасажирів. Крім того, Euro NCAP вперше оцінював захист далеких від сторони удару пасажирів, приділяючи основну увагу захисту водія і потенційної взаємодії між водієм і пасажиром переднього сидіння.

 

Euro NCAP зробили додатковий акцент на системах запобігання зіткнень та допомоги водієві, останього покоління. Впровадили Нові сценарії оцінки технології автономного екстреного гальмування, в тому числі під час руху заднім ходом та при перетині траєкторії при проходженні повороту. Окрім того, до Переліку тестів, в рамках яких перевіряють допоміжні системи безпеки, увімкнена система оцінювання систем моніторингу стану водія, призначена для виявлення втоми и відволікання водія.

 

«Ми дуже пишаємося тим, що новий SEAT Leon отримав вищу оцінку рейтингу Euro NCAP — з 5-дверним кузовом та в версії Sportstourer, з двигуном внутрішнього згоряння і з приводом PHEV, продемонструвавши блискучий результат при оновлених і неймовірно складних випробуваннях безпеки по правилами 2020 року. Це підтверджує акцент, який ми робимо на безпеці, і підтверджує нашу відкритість до інтеграції нових технологій, як пасивних, так і активних, для досягнення цієї мети», — сказав д-р Вернер Тіетц (Dr Werner Tietz), Віце-президент SEAT по дослідженням і розробкам.

 

Безпека як частина його ДНК

 

Цілий комплекс новітніх систем безпеки, що використовують комбінацію даних датчиків, дозволяє новому SEAT Leon бачити дорогу перед собою як ніколи раніше, і що не менш важливо, адаптуватися до мінливих сценаріїв управління.

 

Такі системи, як система автономного екстреного гальмування «Autonomous Emergency Braking», асистент зміни смуги «Side Assist» * і асистент виходу з автомобіля «Exit Assist» *, система розпізнавання дорожніх знаків «Traffic Sign Recognition» *, ассистент руху в пробках «Traffic Jam Assist»*, асистент управління дальнім світлом «Light Assist»* і превентивна система безпеки «Pre-Crash Assist»*, працюють в унісон, утворюючи захисну «оболонку» навколо автомобіля і його пасажирів.

Наприклад, система «Pre-Crash Assist», виявивши ймовірність дорожньо-транспортної пригоди, реагує протягом 0,2 с. Система натягує ремені безпеки, включає аварійну світлову сигналізацію, закриває вікна і люк даху, допомагаючи захистити салон.

 

З урахуванням наявності семи подушок безпеки, в тому числі нової фронтальної центральної подушки безпеки в базовій комплектації, системи контролю дистанції попереду «Front Assist» з підтримкою розпізнавання автомобілів, пішоходів і велосипедистів, системи об’їзду перешкод «Emergency Steering Assist» і асистента проїзду перехресть «Junction Assist», асистента зміст в межах смуги« Lane Assist »і системи екстреного виклику «Emergency e-Call» новий SEAT Leon належить до найбезпечніших автомобілів сучасності навіть з урахуванням нових методів випробувань Euro NCAP.

 

Наприклад, нова фронтальна центральна подушка безпеки, передбачена в базовій комплектації, запобігає можливий контакт між головами водія і переднього пасажира в разі бокового зіткнення.

 

На додаток до розпізнавання автомобілів, пішоходів і велосипедистів, до складу системи контролю дистанції попереду «Front Assist» також входять система об’їзду перешкод «Emergency Steering Assist» і асистент проїзду перехресть «Junction Assist». У процесі втручання системи «Front Assist» після повороту керма водієм для об’їзду перешкоди система «Emergency Steering Assist» здійснює точно зважене втручання в управління і при необхідності пригальмовує, щоб допомогти визначити оптимізовану траєкторію об’їзду.

 

Дані випробувань підтверджують теорію

 

Перевірку в Euro NCAP проходили версії нового SEAT Leon з обома варіантами приводу — з двигуном внутрішнього згоряння і з гібридним приводом з підзарядкою від мережі, продемонструвавши високі результати за всіма критеріями: дорослі пасажири — 92%, діти — 88%, вразливі учасники дорожнього руху — 71% і допоміжні системи безпеки — 80%.

 

Euro NCAP проводить оцінку своїх методів випробувань кожні два роки, і стандарти 2020 року стали найжорстокішими за всю історію. Компанія SEAT налаштована продовжувати розробку автомобілів, які будуть демонструвати блискучі результати під час тестів незалежно від того, наскільки жорсткими вони можуть стати.

По вопросам сотрудничества — присылайте ваши предложения на info@aelita.ua
По вопросам покупки авто, запчастей, сервисного обслуживания, стоимости и поставок — обращайтесь в автоцентр АЭЛИТА
Copyright 2024 © aelita.ua