02.03.2020
Компанія вперше представила серійну версію CUPRA Formentor, виробництво якого розпочнеться в 4-му кварталі поточного року на заводі в Марторелі: будуть доступні версії з гібридним приводом і двигуном внутрішнього згоряння
Продажі SEAT продовжують зберігати тенденцію до зростання, характерну для попередніх місяців
Марторель (Іспанія), 3 березня 2020 р. SEAT втілює в життя свій план з електрифікації, проголошений минулого року. Після презентації SEAT і CUPRA Leon нового покоління, які будуть доступні зокрема у версіях з гібридним приводом із заряджанням від мережі, компанія представила на Інтернет-відеоконференції серійну версію CUPRA Formentor, яку планувалося продемонструвати на Женевському автосалоні. Formentor — перший автомобіль, розроблений ексклюзивно для CUPRA, що буде доступний також у версії з гібридним приводом із заряджанням від мережі.
Завдяки електрифікації всіх автомобілів модельного ряду SEAT прагне запропонувати клієнтам екологічніші варіанти переміщення: всі вони забезпечують запас ходу від лише електропривода в 60 км, а викиди СО2 становлять менше 50 г/км. У такий спосіб автовиробник нарощує свої зусилля щодо захисту довкілля та дотримання визначених Паризькою угодою цільових показників, маючи на меті до 2050 року стати компанією з нейтральним балансом СО2 як за характеристиками своїх автомобілів, так і в масштабах виробничої діяльності загалом.
Під час Інтернет-відеоконференції Президент SEAT Карстен Ісенсі (Carsten Isensee) заявив: «Висновок однозначний: 2019 був для нас найкращим роком в історії. Ми стали брендом з найвищими темпами зростання в Європі, третій рік поспіль забезпечуючи двозначні показники покращення результатів діяльності попри спад на ринках. Ми розпочали 2020 рік з тенденцією до зростання, і хоча цей рік буде складнішим, ми готуємо підґрунтя для майбутнього».
Крім того, Віце-президент SEAT з продажів і маркетингу та генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) зазначив: «Останні два роки CUPRA були дійсно яскравими. З моменту запуску у форматі окремого бренду обсяги продажів за цей період сягнули 40 000 одиниць. Бренд є ключовим чинником у зміщенні акценту в діяльності SEAT у бік більш емоційних моделей з вищою фактичною ціною продажу; у 2020 році після виходу на ринок усіх моделей CUPRA ми розраховуємо досягти обороту в 1 мільярд євро, що становитиме 10 % від сукупного обороту SEAT».
Обидва спікера наголосили, що хоча 2020 рік буде менш успішним для економіки та автомобільної галузі, ніж попередні, SEAT розпочав цей рік з такою самою позитивною тенденцією у сфері продажів, яка мала місце на момент завершення 2019 року.
Шість моделей до 2021 року
Новий SEAT Leon у 5-дверній версії та модифікації Sportstourer уже виготовляють на головному заводі SEAT у Марторелі. У середині року до них приєднаються CUPRA Leon і CUPRA Formentor, початок виробництва яких заплановано на другу половину року. Виготовлення цих моделей на заводі SEAT у Марторелі сприятиме збільшенню обсягів виробництва заводу, що зараз наближається до максимальних значень продуктивності. На додачу до цих гібридів у Марторелі виготовлятимуть модель Tarraco з гібридним приводом із заряджанням від мережі (PHEV), а також електромобілі на акумуляторних батареях Mii electric та el-Born.
Моделі SEAT Leon (хетчбек і SportsTourer) отримають повноцінну лінійку силових агрегатів, яка буде включати двигуни внутрішнього згоряння, двигуни на стисненому природному газі (CNG), гібридні силові агрегати із заряджанням від мережі (PHEV) і силові агрегати на основі технології середнього гібрида mHEV (м’який гібрид). Версія на стисненому природному газі буде вперше представлена з 1,5-літровим двигуном потужністю 96 кВт (130 к. с.). Автомобіль оснащено трьома балонами для стисненого природного газу сукупною місткістю 17,3 кг, що дозволяє новому SEAT Leon TGI долати 440 км без дозаправлення. Початкова ціна Leon у Німеччині становитиме 20 000 євро.
Якщо говорити про електрифіковані версії, модельний ряд Leon включає модифікацію з надсучасним гібридним силовим агрегатом, який поєднує бензиновий двигун TSI з електромотором, що заряджається від мережі: така комбінація генерує потужність у 150 кВт (204 к. с.). Автомобіль оснащений літій-іонною акумуляторною батареєю ємністю 13 кВт·год, яка забезпечує запас ходу лише від електропривода в 60 км. Крім того, доступна модель із силовим агрегатом на основі технології середнього гібрида (eTSI) з двигуном внутрішнього згоряння: 1,0-літровий TSI потужністю 81 кВт (110 к. с.) або 1,5-літровий бензиновий двигун потужністю 110 кВт (150 к. с.) працюють у поєднанні з технологією середнього гібрида з напругою 48 В.
CUPRA: сильніший, ніж будь-коли
Після консолідації організаційної структури нової компанії та нещодавнього відкриття нової штаб-квартири CUPRA з гордістю представляє свою першу власну модель — CUPRA Formentor. Бренд демонструє розширення лінійки своєї продукції, що включає моделі Formentor, CUPRA Ateca і новий CUPRA Leon.
У другій половині року на ринок вийде CUPRA Formentor — перша модель, створена ексклюзивно для бренду CUPRA, що буде пропонуватися з двома типами двигунів. Цей потужний кросовер поєднує унікальний генотип бренду з інженерними і дизайнерськими рішеннями, орієнтованими на майбутнє, та являє собою культову модель, яка поєднує вишуканість, інноваційність і динамічні ходові якості з інтуїтивною керованістю. Formentor розрахований на задоволення дедалі більшого попиту в сегменті кросоверів, популярність якого протягом найближчих років зростатиме.