24.04.2020
У зв’язку з пандемією коронавірусу й карантинними заходами у всьому світі керівництво Hyundai Motor Company прийняло рішення про зміну часового інтервалу обов’язкового регламентного технічного обслуговування автомобілів Hyundai на період карантину. Це означає, що власники гарантійних автомобілів Hyundai, які знаходяться на карантині, можуть провести регламентне техобслуговування після закінчення карантину і зберегти гарантійні зобов’язання виробника. Це рішення діє і для України.
Всі власники легкових автомобілів Hyundai, у яких дата регламентного ТО припадає на період з 1 березня 2020 року до дати закінчення карантину, яка буде встановлена урядом України або уповноваженими територіальними органами влади, зможуть виконати обов’язкове ТО після закінчення карантину.
При цьому термін, протягом якого клієнту необхідно пройти регламентне ТО, становить 15 календарних днів після офіційної дати завершення карантину. Також слід звернути увагу, що припустимий перепробіг автомобіля не повинен перевищувати 500 км від вказаного у сервісній книжці клієнта.
«В умовах карантину не кожен власник автомобіля Hyundai може пройти обов’язкове ТО вчасно. Тому рішення, яке прийняло керівництво Hyundai Motor Company, дозволяє уникнути зняття автомобіля з гарантії через пропуск тимчасового терміну регламентного ТО. Хочу підкреслити, що якщо перепробіг автомобіля буде більше 500 км, то це може означати, що клієнти не дотримувалися карантину і використовували свій автомобіль, але при цьому ігнорували обов’язкове ТО. У такому випадку, можливо зняття автомобіля з офіційної гарантії», — заявив Сергій Топорков, директор з сервісу «Хюндай Мотор Україна».
Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» — офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду HYUNDAI в Україні.
ПП Аеліта — офіційний дилер Hyundai в Дніпропетровській області.