13.09.2019
«Audi RS 7 Sportback — наша інтерпретація п’ятидверного високопродуктивного купе з дизайном розкішного туристичного автомобіля, — сказав генеральний директор Audi Sport GmbH Олівер Гофман.
— Удосконалення автомобіля задля додаткового підвищення комфорту під час повсякденного використання в поєднанні з неймовірною динамікою дало нам можливість створити унікальний спортивний вид транспорту для клієнтів, яким потрібні автомобілі з вражаючим дизайном».
Інноваційний: дизайн екстер’єру
Новий Audi RS 7 Sportback вирізняється приземкуватою поставою. Розширені колісні арки підкреслюють дійсно спортивну сутність високопотужної моделі від Audi Sport. Надзвичайна ширина — аж ніяк не оптична ілюзія: у районі передніх крил вона становить 1950 мм, що на 40 мм більше порівняно з Audi A7 Sportback. Новий Audi RS 7 Sportback має спільні з купеподібними лініями базової моделі риси, але тільки у чотирьох зонах: капот, дах, передні двері і кришка багажного відсіку. Завдяки унікальним елементам дизайну у стилістиці RS цей розкішний туристичний автомобіль довжиною 5009 мм має абсолютно своєрідний характер.
Передня частина нового Audi RS 7 Sportback вирізняється широкою і пласкою решіткою Singleframe без контрастного обрамлення. Захисна решітка радіатора з традиційною для серії RS тривимірною структурою у вигляді бджолиних стільників залишилась глянцевою чорною. Впевнений стиль доповнюють великі передні повітрозабірники та вертикальні планки глянцевого чорного кольору. Горизонтальна планка має виражений нахил у напрямку передньої частини.
При погляді у профіль новий Audi RS 7 Sportback вражає чітко окресленими лініями та плавними вигинами поверхонь, що нагадують м’язи спортсмена. Занижена плечова лінія зміщує візуальні акценти донизу, тоді як лінія вікон у задній частині кузова піднімається, створюючи відчуття динамізму, навіть коли автомобіль стоїть на місці. Накладки порогів у стилі RS з чорними вставками посилюють виразне відчуття руху вперед, яке викликає високопотужна модель Sportback.
Вигнута задня кромка кузова та світлова смуга, що з’єднує задні ліхтарі, належать до найбільш характерних особливостей дизайну Audi RS 7 Sportback. На швидкості 120 км/год з кришки багажного відсіку висувається спойлер. Випускна система RS з розташованими з обох боків великими хромованими патрубками овальної форми розміщена під бампером у стилі RS із заднім дифузором та декоративними елементами глянцевого чорного кольору. До переліку стандартного оснащення нового Audi RS 7 Sportback входять світлодіодні фари. Доступні як опція світлодіодні фари RS Matrix з лазерним освітленням і темним обрамленням та світлодіодні задні ліхтарі оснащені динамічними покажчиками повороту, які відтворюють розроблену ексклюзивно для версії RS анімацію при замиканні та відмиканні автомобіля.
Потужність Audi V8: система привода
Двигун 4.0 TFSI нового Audi RS 7 Sportback розвиває потужність 441 кВт (600 к.с.) і видає крутний момент 800 Н·м у широкому діапазоні — від 2050 до 4500 об/хв. Високопродуктивний Sportback розганяється до 100 км/год усього за 3,6 с. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 250 км/год, і цей ліміт можна підняти до 280 км/год за рахунок пакету Dynamic та до 305 км/год за рахунок пакету Dynamic plus.
Завдяки системі м’якого гібриду (MHEV) з основною електричною системою з напругою 48 В двигун 4.0 TFSI поєднує максимальну продуктивність з високою економічністю. За умови помірного прискорення стартер-генератор з ремінним приводом здатен регенерувати до 12 кВт електроенергії, яка накопичується у літійіонній батареї. Якщо водій відпускає педаль акселератора на швидкості від 55 до 160 км/год, система керування приводом обирає один з двох варіантів: залежно від ситуації на дорозі та поточних налаштувань динамічної системи керування Audi drive select новий Audi RS 7 Sportback здійснює рекуперацію енергії або рухається накатом з вимкненим двигуном. Коли водій натискає на педаль акселератора, стартер-генератор з ремінним приводом знову запускає двигун. Завдяки технології MHEV можна рухатися у режимі «старт-стоп» на швидкості до 22 км/год. Щойно автомобіль попереду нового Audi RS 7 Sportback починає рухатися, двигун знову запускається, навіть якщо натиснена педаль гальма. Завдяки технології MHEV зниження витрати пального може сягати 0,8 л на 100 км.
Система відключення циліндрів COD (cylinder on demand) — ще один елемент арсеналу автомобіля, призначений для боротьби за економічність. Під час руху на вищих передачах з низьким або середнім навантаженням та низькою або середньою частотою обертів двигуна ця система деактивує циліндри 2, 3, 5 і 8, зупиняючи процес впорскування та запалювання і закриваючи впускні і випускні клапани. У режимі роботи на чотирьох циліндрах робочі точки зміщуються на активні циліндри з вищим навантаженням, тоді як деактивовані циліндри продовжують працювати практично без втрат, як газові пружини. Коли водій натискає на педаль акселератора, вони миттєво підключаються. Кожне перемикання триває лічені мілісекунди і відбувається практично непомітно для водія і пасажирів.
Чотирилітровий двигун видає насичений і спортивний звук справжнього Audi V8. А завдяки динамічній системі керування Audi drive select можна керувати надзвичайно потужним звучанням силового агрегату. Система випуску відпрацьованих газів Audi RS sport (пропонується як опція) з чорними патрубками вихлопних труб забезпечує ще ефектніше звучання. У режимах Audi RS1 та Audi RS2 з можливістю персоналізації користувачі можуть самостійно обирати, яким повинен бути звук — спортивним чи збалансованим.
Енергія, яку генерує двигун 4.0 TFSI, надходить через передбачену у стандартній комплектації 8-ступеневу АКП tiptronic з оптимізованими моментами перемикання і функцією Launch Control на систему постійного повного привода quattro. За розподіл крутного моменту між передньою і задньою осями зі співвідношенням 40:60 відповідає повністю механічний центральний диференціал. Якщо одне з коліс починає пробуксовувати, більша частина крутного моменту автоматично спрямовується на вісь із кращим зчепленням. На передню вісь може бути спрямовано до 70 % крутного моменту, а на задню — до 85 %.
Функція селективного розподілу крутного моменту оптимізує маневреність і впевнену керованість нового Audi RS 7 Sportback — вона дещо пригальмовує колеса з меншим навантаженням на внутрішньому радіусі повороту ще до того, як вони почнуть пробуксовувати. Спортивний диференціал quattro, доступний у складі доступних у якості опції пакетів Dynamic та Dynamic plus, відповідно до потреби перерозподіляє крутний момент між задніми колесами при проходженні поворотів у спортивному стилі, сприяючи покращенню зчеплення з поверхнею, курсової стійкості та динамічних характеристик.
Маневреність у стандартній комплектації: підвіска
На передній і задній осях нового Audi RS 7 Sportback використовується п’ятиважільна підвіска, завдяки якій протидія поздовжнім та поперечним силам відбувається окремо. У конструкції важелів та підрамників широко застосовується алюміній. Ширина колії становить 1668 мм спереду та 1650 мм ззаду.
Передбачена у стандартній комплектації адаптивна пневматична підвіска RS з можливістю регулювання жорсткості отримала спеціальні налаштування для забезпечення відповідності характеристикам RS і відтепер завдяки новим пружним пневматичним елементам з підвищеною на 50 % жорсткістю дозволяє новому Audi RS 7 Sportback розвивати максимальну швидкість 305 км/год. Спортивна пневматична підвіска має три режими роботи і підтримує функцію автоматичного контролю висоти кузова. У нормальному положенні кузов нового Audi RS 7 Sportback розташовується на 20 мм нижче, ніж у версії Audi A7 Sportback зі стандартною підвіскою. На швидкості понад 120 км/год кузов опускається ще на 10 мм, а режим Lift дозволяє в разі потреби збільшувати висоту кузова на 20 мм. Збільшений кут поперечного нахилу шворнів спортивної пневматичної підвіски RS пропонує водієві можливість вільно обирати між комфортом у далеких поїздках та максимальною динамікою.
Доступна у якості опції підвіска Audi RS sport plus із системою DRC (Dynamic Ride Control) забезпечує покращене зчеплення Audi RS 7 Sportback з поверхнею дороги та сприяє покращенню керованості. Під час водіння у динамічному стилі вона значно обмежує коливання автомобіля у вертикальній і горизонтальній площині. Нове покоління амортизаторів з інтегрованими клапанами забезпечує розширення діапазонів роботи різних режимів системи Audi drive select.
Прогресивне рульове керування з передатними числами, які забезпечують спортивну керованість і чутливість, входить у стандартну комплектацію нового Audi RS 7 Sportback. На замовлення розкішний туристичний автомобіль зі спортивним характером можна обладнати динамічною системою рульового керування всіма колесами. Вона складається з комбінації динамічного рульового керування на передній осі, у якому використовується безступінчаста хвильова передача, та окремої системи рульового керування задніми колесами зі шпиндельним приводом і рульовими тягами. На низькій швидкості задні колеса повертаються на кут до 5 градусів у напрямку, протилежному до напрямку повороту передніх коліс. Це дозволило зменшити радіус розвороту на цілий метр і додатково покращити маневреність Audi RS 7 Sportback в умовах міста та на крутих поворотах. Під час руху з середньою і високою швидкістю задні колеса повертаються в одному напрямку з передніми на кут до 2 градусів, забезпечуючи надійне дотримання напрямку руху.
Водій може впливати на характер свого Audi RS 7 Sportback за допомогою динамічної системи керування Audi drive select. Доступні шість профілів: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency та передбачені ексклюзивно для моделей Audi RS режими RS1 та RS2 з можливістю індивідуального налаштування, які можна активувати безпосередньо за допомогою клавіші RS-MODE на рульовому колесі. Динамічна система керування Audi drive select впливає на налаштування двигуна і трансмісії, підсилювача рульового керування, спортивного диференціала quattro, заслінок випускної системи та керує роботою системи кондиціонування повітря. У режимі RS2 водій може перемкнути електронну систему підтримання курсової стійкості (ESC) у спортивний режим одним натисканням кнопки.
У стандартну комплектацію нового Audi RS 7 Sportback входять 21-дюймові литі диски з 10 спицями у формі зірки та шини розмірністю 275/35. У якості опції Audi Sport пропонує призначені ексклюзивно для моделей RS 22-дюймові диски з 5 V-подібними спицями і шинами розмірністю 285/30, доступні у різних кольорах — сріблястому, Matt Titanium з полірованою поверхнею та Anthracite Black з полірованою поверхнею. У стандартній комплектації гальма RS з перфорованими дисками з внутрішньою вентиляцією (420 мм спереду, 370 мм ззаду) оснащуються пофарбованими у чорний колір супортами, на замовлення доступні супорти червоного кольору. Для доступних у якості опції керамічних гальм RS супорти можуть бути забарвлені у сірий, червоний або синій колір. Діаметр дисків становить 440 мм спереду та 370 мм ззаду. Маса нової системи керамічних гальм RS є на 34 кг меншою за масу версії зі сталевими дисками і завдяки цьому зменшено вплив непідресорених мас.
Спортивний та футуристичний: інтер’єр
Мінімалістичний стиль зі спортивними акцентами належать до ключових елементів оформлення салону нового Audi RS 7 Sportback. Як і в екстер’єрі, тут концепція дизайну теж передбачає поєднання пружних і виразних поверхонь з чітко окресленими контурами. Водій і пасажир можуть насолоджуватися цілком достатнім простором, а архітектура салону вирізняється непомітним переходом у футуристичний інтерфейс користувача. Верхній дисплей MMI touch response вбудований у чорну панель, при цьому місця переходів між дисплеєм і його оточенням практично неможливо помітити. Водій може використовувати режим RS monitor верхнього дисплея для відображення інформації про температуру компонентів системи привода, максимальні значення динамічних перевантажень та даних щодо тиску в шинах і їх температури.
Ексклюзивні режими відображення у стилістиці RS цифрової панелі приладів Audi virtual cockpit дозволяють отримувати інформацію про тиск у шинах, крутний момент, потужність, температуру оливи, тиск наддуву, час кола, прискорення і значення динамічних перевантажень. Світловий індикатор перемикання передач повідомляє водія про необхідність вмикання вищої передачі при досягненні граничної частоти обертів двигуна. Доступний у якості опції проекційний дисплей RS також підтримує кілька варіантів відображення специфічної для моделей RS інформації.
Повністю оббите перфорованою шкірою спортивне рульове колесо RS з усіченим знизу ободом і новими великими алюмінієвими перемикачами передач RS оснащене багатофункціональними клавішами, які дозволяють водієві безпосередньо активувати нові режими RS1 та RS2 динамічної системи керування Audi drive select. При цьому на цифровій панелі приладів Audi virtual cockpit автоматично вмикаються спеціальні режими відображення RS. Логотипи RS та RS 7 прикрашають рульове колесо, сидіння і підсвічувані накладки порогів дверей. Проекційні пристрої у передніх і задніх дверях висвічують логотип Audi Sport на поверхні дороги при відчиненні дверей.
У стандартну комплектацію входять спортивні сидіння RS з оббивкою з чорної шкіри Pearl Nappa, оздоблені ромбічним візерунком і рельєфними логотипами RS. Як більш виражена спортивна опція пропонуються спортивні сидіння RS з оббивкою зі шкіри Valcona, прикрашені візерунком у вигляді бджолиних стільників і рельєфними логотипами RS. Завдяки перфорації уперше стала доступною функція вентиляції.
Два пакети оздоблення RS, червоний і сірий, дозволяють додати кольорових штрихів за допомогою оздоблення контрастною строчкою обода керма, оббитого шкірою Alcantara, чохла важеля селектора та панелей для колін. Кожен пакет також включає стрічки ременів безпеки з кольоровою кромкою і підлогові килимки RS. Доступні як опція вставки з карбону, натуральної деревини сіро-коричневого кольору або матового алюмінію відкривають численні можливості для персоналізації інтер’єру.
Новий Audi RS 7 Sportback пропонує низку додаткових функцій, відсутніх у попередній моделі. Компанія Audi Sport вперше пропонує п’ятимісний туристичний автомобіль з тримісним заднім сидінням. Також доступна спортивна чотиримісна версія з двомісним заднім сидінням. Стандартний об’єм багажного відсіку становить 535 л, а шляхом складання поділеної на частини спинки заднього сидіння його можна збільшити до 1390 л. У стандартній комплектації кришка багажного відсіку оснащена електроприводом для відкривання і закривання, а завдяки доступному у якості опції комфортному ключу керувати кришкою можна рухами ніг.
Найкраще оснащення: мультимедійна система, системи допомоги водію, кольори і матеріали
Для нового Audi RS 7 Sportback компанія Audi Sport пропонує широкий перелік функцій для забезпечення комфорту, комунікаційних можливостей та систем допомоги водію. Цей атлетичний і водночас розкішний туристичний автомобіль поєднує нестримний спортивний характер з максимальним комфортом поїздок на далекі відстані. Автомобіль здатен підтримати водія у різноманітних ситуаціях. Доступні понад 30 систем допомоги водію, у тому числі асистент Adaptive Cruise Assist (ACA), асистент проїзду перехресть Intersection Assist, система попередження про зміну смуги Lane Change Warning, система попередження про наближення до бордюру Curb Warning та камери системи кругового огляду.
Палітра кольорів кузова для нового Audi RS 7 Sportback включає тринадцять стандартних відтінків, у тому числі два доступні ексклюзивно для серії RS кольори Nardo Gray та Sebring Black з ефектом «металік» та п’ять варіантів матової емалі. У стандартній комплектації корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду забарвлені у чорний колір, а в якості опції пропонується колір матового алюмінію або колір кузова. Пакети стилізації Matt Aluminum, Black та Carbon передбачають оздоблення відповідним кольором вертикальних і горизонтальних планок, вставок порогів, обрамлення вікон і вставки заднього дифузора. У поєднанні з пакетами стилізації Black та Carbon можна замовити забарвлені у глянцевий чорний колір кільця Audi та логотипи RS спереду і ззаду. Широкий асортимент програми Audi exclusive пропонує додаткові можливості для персоналізації.