03.03.2020
Цього року марці Alfa Romeo виповнюється 110 років, і одним з подарунків до ювілею стала найпотужніша і екстремальна версія седана Giulia. Спеціально для неї відроджена приставка GTA (Gran Turismo Alleggerita), яка в шістдесятих роках використовувалася для спортивних версій купе Giulia. Вони були розроблені гоночним підрозділом Alfa Romeo – Autodelta, якого вже давно не існує, але в знак пам’яті на кузові новітнього седана все ж з’явилися його емблеми.
Сучасна Alfa Romeo Gulia GTA створена на основі серійної топ-версії Quadrifoglio з заднім приводом, а основні роботи велися в трьох напрямках: підвищення потужності, зменшення маси і поліпшення аеродинаміки. Авто обладнано бітурбомотором V6 2.9 540 к.с., а до того ж переналаштованною восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Для зменшення маси встановлені вуглець-керамічні гальмівні диски, ажурні 20-дюймові колеса з кріпленням центральною гайкою і прямоточна випускна система Akrapovic з двома патрубками по центру корми. А карданний вал, капот, панель даху, передній бампер і колісні арки зроблені з вуглепластика.
А що стосується аеродинаміки, то Giulia GTA має оригінальне вуглепластикові оперення, розроблене за участю формульного бюро Sauber Engineering, – це вставки з «закрилками» в передньому бампері, накладки на порогах і спойлер на кришці багажника. Крім того, версія GTA має розширену на 50 мм колію (ззаду навіть встановлені додаткові накладки на арках), а в обробці салону превалює алькантара.
Більш того, підготовлена ще більш екстремальна Alfa Romeo Giulia GTAm (Modificata) – такий седан має збільшений передній спліттер, велике заднє антикрило і спортивні передні крісла з шеститочкові ременями безпеки. Замість заднього дивана встановлено полукаркас безпеки, а задні скла замінені тонкими полікарбонатними панелями. Всі ці заходи дозволили скинути відразу 100 кг відносно початкової версії Quadrifoglio: споряджена маса складає 1520 кг. При цьому навіть в такому вигляді седан має допуск на дороги загального користування.
В результаті Giulia GTAm може розігнатися до 100 км / год за 3,6 с (при використанні Lauch Control) проти 3,9 с у версії Quadrifoglio. На жаль, інші динамічні характеристики розробники поки не приводять. Нагадаємо, максимальна швидкість 510-сильної Альфи – 307 км / ч.
Сукупний тираж нових версій GTA і GTAm – 500 екземплярів. В Європі на них вже відкритий прийом замовлень, ціни поки не оголошені, але, за попередньою інформацією, вони перевищать 115 тисяч євро. При цьому в комплекті з машиною покупцям покладені два шолома, чохол для тривалого зберігання і сертифікат на трек-день у фірмовій школі Accademia di Guida.