12.02.2020
Седан бізнес-класу Hyundai Sonata та інноваційний концепт позашляховика «45» удостоїлися високих нагород Міжнародного конкурсу дизайну iF Design Award-2020. Моделі компанії Hyundai Motor шостий рік поспіль здобувають перемогу в цьому конкурсі.
Hyundai Sonata восьмого покоління і концептуальний позашляховик «45» були відзначені вищими нагородами в області промислового дизайну в категорії «Автомобілі/Транспортні засоби». Переможців обирало журі конкурсу iF Design Award, до якого увійшли 78 експертів в галузі дизайну з усього світу. Офіційна церемонія нагородження переможців відбудеться 4 травня 2020 року в Берліні (Німеччина).
«Ці моделі, Sonata і «45», є яскравим прикладом того, як Hyundai Motor намагається підвищити емоційну цінність своїх автомобілів. Незалежно від того, чи оберуть покупці модель з ДВС або електромотором, вони можуть бути впевнені в тому, що отримають автомобіль з дизайном найвищої якості», – заявив Санг-Юп Лі, віце-президент і керівник Центру дизайну Hyundai Motor Company.
Hyundai Sonata: втілення чуттєвої спортивності. Чуттєва спортивність, притаманна концепту Le Fil Rouge, а тепер і серійної моделі Sonata, визначається гармонією між чотирма фундаментальними елементами в дизайні автомобіля: пропорція, архітектура, стиль і технологія. У профілі Sonata помітно гармонійне поєднання багатошарових чітких ліній кузова і чистих обсягів. Увігнуті і опуклі форми також ретельно сплановані, щоб створити неповторний образ автомобіля.
Hyundai «45»: дизайн позашляховиків майбутнього.
Представлений в рамках Франкфуртського мотор-шоу-2019 концепт електромобіля “45” – втілення нового підходу Hyundai до стилістики електрокарів бренду. Свою назву прототип електромобіля отримав на честь одного з найбільш відомих автомобілів марки Hyundai – концепту Pony Coupe, який був представлений публіці 45 років тому. Але не тільки назва пов’язує ці два концепти: при створенні прототипу “45” дизайнери марки надихалися стилістикою Pony Coupe, яка, в свою чергу, була відображенням модної в 1970-х роках концепції стилю літаків 1920-х років. Ще один нюанс в назві сучасного концепту: 45 – це градуси кутів, під якими сконструйовані передня і задня частини електромобіля.
Завдяки нестандартному дизайнерському підходу обидві моделі Hyundai помітно виділилися на тлі інших претендентів на високі нагороди, що і було відзначено журі конкурсу iF Design Award.
Hyundai в конкурсі iF Design Award: всі переможці.
Конкурс iF Design Award – одна з найважливіших міжнародних премій в галузі дизайну. Логотип iF Design Award є своєрідним знаком якості, який присвоюється продукту, що відповідає найвищим вимогам, які пред’являються експертами до стилістики автомобілів. До цього компанія Hyundai Motor п’ять разів удостоювалася високих нагород конкурсу:
2015 – Hyundai i20
2016 – Hyundai Tucson
2017 – Hyundai i30
2018 – Kona і i30 Fastback
2019 – Palisade і концепт Le Fil Rouge
Цей успіх підтверджує прихильність компанії створенню автомобілів з унікальним дизайном, які відповідають потребам сучасних покупців.