29.05.2020
28 травня 2020 року компанії Hyundai Motor і Sony Pictures Entertainment зробили спільну заяву про підписання договору про стратегічне співробітництво. Угода передбачає унікальне і безпрецедентне партнерство в сфері маркетингового просування кількох картин студії Sony Pictures.
За умовами угоди, що передбачає участь декількох моделей Hyundai в фільмах, які будуть випущені Sony Pictures в найближчі три роки, Hyundai Motor надасть істотну маркетингову підтримку кіностудії під час промо-кампаній. Сторони також домовилися про спільну розробку широкого спектру допоміжного контенту.
Партнерство передбачає використання технологій кіновиробництва Sony Pictures для відтворення на великому екрані останніх розробок компанії Hyundai Motor в області мобільності майбутнього. Крім цього, фахівці обох компаній будуть спільними зусиллями допрацьовувати різні прототипи транспортних засобів, які будуть використані у фільмах, розробляти технології віртуальної реальності та відеоігри.
Нові моделі Hyundai будуть використані в зйомках таких фільмів: “Незвідане: удача Дрейка” (липень 2021 року), “Людина-павук: далеко від дому” (листопад 2021 року), “Людина-павук: крізь всесвіти” (жовтень 2022 року) і двох інших картинах.
“Стратегічне партнерство з Sony Pictures допоможе покупцям зрозуміти і відчути наше, зосереджене на людині, бачення майбутньої мобільності за допомогою інноваційних транспортних засобів і технологій. Ці технології проллють світло на те, як зміняться наші способи пересування, взаємодії і спілкування в недалекому майбутньому», – заявив Чо Вон Хон, виконавчий віце-президент і директор з маркетингу Hyundai Motor.
У свою чергу Джеффрі Годсік, виконавчий віце-президент з управління брендами та міжнародним партнерствам Sony Pictures Motion Picture Group, підкреслив, що «партнерська угода передбачає безліч рівнів співробітництва між компаніями, в тому числі й істотну маркетингову підтримку, але її головний потенціал – спільна розробка революційного контенту для наших користувачів».
Нагадаємо, що в січні 2020 року в рамках виставки споживчої електроніки CES-2020 на Лас-Вегасі компанія Hyundai Motor представила інноваційне бачення міської мобільності, яке ляже в основу створення міст, орієнтованих на потреби людини. Щоб реалізувати це бачення, Hyundai Motor продемонструвала три мобільних рішення: міська повітряна мобільність (UAM), екологічний багатоцільовий наземний транспорт (PBV) і Hub, інноваційний простір, що об’єднує UAM і PBV, нове концептуальне рішення, в якому люди можуть об’єднуватися для взаємодії.