08.07.2024
Гейдон, Велика Британія, 04.07.2024: Британський пригодницький бренд Defender презентує нового героя – Defender OCTA. Найміцніша, найпотужніша та найрозкішніша модель у нестримній родині 4×4 виводить можливості Defender 110 на безпрецедентний рівень.
Оснащений 4,4-літровим двигуном V8 із подвійним турбонаддувом та технологією м’якого гібрида, OCTA є найбільш екстремальним Defender в історії. Із потужністю 635 к.с. та крутним моментом 750 Нм1 автомобіль прискорюється від 0 до 100 км/год за 4 секунди. Модернізовані компоненти шасі з інноваційними технологіями, включно з підвіскою 6D Dynamics, гарантують вражаючі динамічні характеристики автомобіля.
Екстер’єр сміливіший, ніж будь-коли, з яскраво вираженим характером. Дорожній просвіт підвищений, а колісні арки розширені. Це надає автомобілю неймовірної харизми. Оновлені бампери вдосконалюють кути в’їзду й виїзду, а надійний захист днища надає водію впевненості у подоланні пересіченої місцевості. Новий OCTA здатний долати глибину до одного метра.
Марк Кемерон, керуючий директор Defender, зазначив:
«Із новим Defender OCTA реалізується весь потенціал Defender. Це яскравий приклад функціональності та свідчення досягнень, можливих завдяки використанню найкращих технологій і талантів інженерного підрозділу. Потужний двигун V8, інноваційні технології підвіски 6D Dynamics, вишукане оздоблення та унікальні деталі роблять авто рідкісним, неймовірно міцним і бажаним».
Назва нового Defender OCTA натхненна найтвердішим та найбажанішим мінералом на Землі — діамантом. Автомобіль сильний і стійкий, але водночас вражаючий, рідкісний і бажаний – як і діамант. Тому Defender OCTA має нову графіку у вигляді глянцевого чорного діаманта всередині відшліфованого титанового диска.
Сувора розкіш авто втілена у версії Defender OCTA Edition One, що доступна лише у перший рік виробництва. Defender OCTA Edition One вирізняється: покращеними технічними характеристиками, новим ексклюзивним кольором Faroe Green, оздобленням матеріалом UltrafabricsTM кольору Khaki та Ebony. Інтер’єр безшовний 3D Knit, із новими деталями з вуглецевого волокна. Автомобіль також отримав 20-дюймові ковані легкосплавні диски з шинами підвищеної прохідності, або опціональними спеціально розробленими шинами Advanced All-Terrain Tyres2.
Із 4,4-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом та технологією м’якого гібрида, потужністю 635 к.с., 8-ступінчастою автоматичною трансмісією, що доповнюється роздавальною коробкою з підвищеним та пониженим діапазоном, – це найпотужніший Defender за всю історію бренду. Новий Defender OCTA розвиває швидкість до 250 км/год, якщо його оснастити 22-дюймовими легкосплавними дисками та всесезонними шинами.
Завдяки крутному моменту 750 Нм1 (до 800 Нм у режимі динамічного запуску Dynamic Launch Mode) OCTA прискорюється від 0 до 100 км/год за 4 секунди. Піковий крутний момент припадає на діапазон від 1800 об/хв до майже 6000 об/хв, що забезпечує виняткову керованість.
Динамічні можливості нового Defender OCTA дійсно вражають. Вперше Defender дебютує із технологією підвіски 6D Dynamics з гідравлічним зв’язком, а також значними змінами її компонентів та геометрії. Унікальна конструкція дозволяє отримувати задоволення від кермування як дорогою, так і бездоріжжям. Без жодних компромісів!
Defender OCTA на 28 мм вищий і має збільшену на 68 мм колію коліс, що забезпечує чудовий дорожній просвіт і стабільність. Компоненти підвіски модернізовані для забезпечення неперевершеної впевненості й керованості на будь-якій місцевості, як з максимальною артикуляцією коліс на бездоріжжі, так і зі зменшеним креном на дорозі. Як результат – довші й міцніші поперечні важелі та унікальні активні амортизатори з окремими акумуляторами. Автомобіль також оснащений збільшеними передніми гальмівними дисками діаметром 400 мм з супортами Brembo і найвищим на сьогодні передавальним відношенням рульового механізму з-поміж усіх Defender. А це – миттєвий та точний відгук.
Defender OCTA пройшов спеціальну програму випробувань, що охоплює понад 13 960 додаткових тестів, включно з випробуванням на міцність на високій швидкості як на бездоріжжі, так і на дорозі. Команда досягнула таких вершин можливостей та надійності, які ніколи раніше навіть не досліджувалися.
Джамал Хамеді, директор підрозділу розробки ексклюзивних автомобілів JLR, зазначив:
«Фахівці досягли неможливого із Defender OCTA. Невпинно працюючи впродовж останніх 3 років над найпотужнішим Defender з коли-небудь створених — незалежно від того, якою поверхнею рухатися. Компоненти авто перепроектовані, щоб зробити Defender OCTA ідеальним компаньйоном для епічних пригод у будь-якій точці планети».
Удосконалена система гідравлічно з’єднаних напівактивних амортизаторів з безступінчастим регулюванням практично усуває поперечний та поздовжній крен кузова на дорозі, а система 6D Dynamics забезпечує безпрецедентний комфорт й витонченість Defender. На пересіченій місцевості система 6D Dynamics забезпечує кращу артикуляцію коліс і дозволяє долати ще більш екстремальні перешкоди.
Режими водіння дозволяють використовувати всі можливості нового Defender OCTA. Авто автоматично визначить поверхню, якою рухається. Динамічні налаштування оптимізуються відповідно. На додаток до стандартного режиму «Комфортний», режим «Динамічний» забезпечує максимальну продуктивність на дорозі, налаштовуючи рульове керування, педаль акселератора та підвіску автомобіля одним натисканням кнопки з фірмовим логотипом на кермі.
Натискання й утримання кнопки відкриє доступ до OCTA Mode – першого в історії Defender спеціального режиму для руху бездоріжжям, орієнтованого на продуктивність. Він спеціально розроблений для забезпечення максимального контролю та впевненості власника. OCTA Mode дозволяє використовувати режим Off-Road Launch для оптимального прискорення на рихлих поверхнях. А в поєднанні з мінімальним налаштуванням чутливості системи контролю тяги (TracDSC або DSC вимкнено) він також активує унікальне калібрування ABS для бездоріжжя. А це – оптимальна ефективність гальмування на рихлих поверхнях.
Для більш технічних маневрів на бездоріжжі в розпорядженні водія залишається набір звичних режимів Terrain Response Defender зі спеціальними налаштуваннями для піску, багнюки та колій, трави, гравію, снігу і пересування камінням. А також допоміжні системи для кермування на бездоріжжі, як-от: ClearSight Ground View3, що ефективно роблять капот прозорим для кращої видимості й впевненості на бездоріжжі.
Вражаюча харизма та орієнтація на підвищену прохідність надають Defender OCTA нового сміливого вигляду. Він оснащений шинами діаметром 33 дюйми – найбільшими з тих, що коли-небудь встановлювалися на серійні моделі Defender, включно з шинами Goodyear Advanced All-Terrain Tyre1, розробленими спеціально для OCTA. Для цього потрібні були: розширені колісні арки, які доповнюють оптимізовану для бездоріжжя передню частину кузова з унікальним дизайном решітки радіатора, що забезпечує більший потік повітря під капотом. А також новий задній бампер з активною вихлопною системою з чотирма виходами, надійний захист днища, включно з переднім підкрилком з алюмінієвого сплаву з графітовим покриттям і відкритими передніми та задніми буксирувальними гаками з покриттям фосфористою бронзою.
До палітри кольорів Defender OCTA додано два нові ексклюзивні покриття преміум-класу: Petra Copper і Faroe Green. Також доступні Carpathian Grey і Charente Grey. Усі моделі Defender OCTA мають контрастний дах і задні двері у глянцевому чорному кольорі Narvik Black. Власники можуть ще більше персоналізувати автомобіль за допомогою опціональної матової захисної плівки для додаткового захисту кузова в суворих умовах експлуатації, а також додати вишуканого зовнішнього вигляду, що підкреслює характерний силует та оздоблення.
Колір Faroe Green доступний виключно для Defender OCTA Edition One, як і деталі з вуглецевого волокна. Це надзвичайно характерне покриття, до складу якого входить вторинна сировина, що використовується на капоті Defender, окантовці вентиляційних отворів крил та капота, а також на внутрішній обробці спинок передніх сидінь і центральної консолі.
Інтер’єр нового Defender OCTA вирізняється ретельно підібраними матеріалами. У стандартну комплектацію Defender OCTA Edition One входить оздоблення сидінь надміцним матеріалом UltrafabricsTM, що на 30 % легший за традиційну шкіру. Доступні два кольори на вибір – Khaki та Ebony, а також трикотажний текстиль і безшовне оздоблення.
Defender OCTA стандартно оздоблюється новою напіваніліновою шкірою кольору Burnt Sienna з текстильною обробкою KvadratTM у кольорі Ebony. Крім того, будь-який Defender OCTA може бути оздоблений матеріалом UltrafabricsTM кольору Light Cloud і Lunar або напіваніліновою шкірою кольору Ebony.
Передній ряд сидінь Defender OCTA оснащений абсолютно новими сидіннями Performance з більш зручними подушками та вбудованими підголівниками. Тісний зв’язок Defender з музикою проявляється завдяки аудіотехнології Body and Soul Seat з ефектом занурення – уперше доступною у Defender.
Технологія Body and Soul Seat розроблена у співпраці з експертами музичної індустрії SUBPAC і Університетом Ковентрі, що дозволяє водію і пасажиру на передньому сидінні не тільки чути, але й відчувати музику. Також доступні шість оздоровчих програм, які допомагають пасажирам розслабитися або покращити когнітивні реакції у дорозі, залежно від їхніх уподобань.
Новий високопродуктивний герой бездоріжжя динамічно дебютує 11-14 липня на Фестивалі швидкості в Гудвуді.
В Україні замовити новий Defender OCTA можна із 31 липня в офіційних дилерських центрах.
Офіційний дилер в Дніпрі ТОВ Аеліта Преміум
1 Комбінована потужність двигуна 800 Нм / MHEV у режимі динамічного запуску Dynamic Launch Mode. Сертифіковано на 750 Нм.
2 Доступність шин підвищеної прохідності Advanced All-Terrain залежить від ринку.
3 ClearSight GroundView залежить від камери кругового огляду (360 Surround Camera). Зображення передається не в реальному часі. Опціональна функція. Внутрішнє дзеркало заднього огляду ClearSight: якщо водій носить біфокальні або варіфокальні окуляри і не може легко відрегулювати фокус на цифровому зображенні дзеркала заднього огляду ClearSight, він у будь-який момент може повернутися до режиму дзеркала заднього огляду.
*JLR постійно шукає шляхи вдосконалення специфікацій, дизайну та виробництва авто, запчастин і аксесуарів. Цей документ не є безпомилковим посібником щодо поточних специфікацій або їх доступності, як і пропозицією щодо продажу конкретного автомобіля чи аксесуара. Усі цифри є оцінкою виробника.