АВСТРІЙСЬКА КОМПАНІЯ ВИПУСКАЄ НА РИНОК АБСОЛЮТНО НОВИЙ МОТОЦИКЛ KTM 390 DUKE 2024 МОДЕЛЬНОГО РОКУ

31.08.2023

Мотоцикл KTM 390 Duke 2024 отримав футуристичні гаджети для водія, регульовану підвіску, стильний дизайн та потужний двигун.
Технічне оснащення
390 Duke має кольоровий п’ятидюймовий TFT-екран зі склеєним склом для чистого вигляду та дає доступ до оновлених технологій, включаючи три режими їзди – Street, Rain та Track – кожен з яких змінює реакцію мотоцикла. Як завжди, “Дощ” пом’якшує реакцію на дроссель і підвищує чутливість контролю тяги, тоді як “Трек” перемикає TFT-екран на інший макет, підкреслюючи тахометр і додаючи таймер колу та дисплей коробки передач, а також контроль тяги та ABS налаштування. Також є пошакова навігація, відповідь на дзвінки та керування музыкою, якщо підключити телефон та встановити програму KTMconnect. Крім того, водій 390 Duke отримав керування з підсвічуванням та повне світлодіодне освітлення, а також стандартний контроль запуску.
Дизайн
Рама абсолютно нова, хоча вона трохи нагадує електричний байк Husqvarna E-Pilen із таким же дизайном. Це має сенс, оскільки відомо, що KTM працював над електричним Duke на основі тієї ж конструкції: виробники використовують спільні компоненти, що значно зменшує початкові витрати.
Рама зі сталевої решітки, що притаманна KTM, але тут вона має найтонший і елегантніший дизайн. Позаду сталевий підрамник старого мотоцикла замін на алюмінієвий. При новому шасі, стиль і двигун, вага 2024 390 Duke з повним баком палива не змінилася порівняно з попередником і сягає раніше заявлених 154 кг.
Підвіска
Вся підвіска тут від дочірньої компанії WP з 43-мм вилками APEX та відповідним амортизатором APEX. Новачок має регульовану підвіску, яку можна налаштовувати для відскоку та стиснення спереду, а також для відскоку та попереднього натягу ззаду.
Тормози оснащені одним радіальним чотирикорпусним супортом спереду, а позаду — двопоршневий суппорт і диск діаметром 240 мм. У стандартній комплектації стоїть чутлива до нахилу на поворотах ABS. Система Supermoto ABS KTM дозволяє вимкнути антиблокувальну систему задніх коліс, зберігаючи її активною на передніх. Наявність датчиків нахилу дозволяє увімкнути контроль тяги на поворотах.
Двигун
Новий агрегат видає 44,2 кінські сили. Він навіть ззовні помітно відрізняється від попередньої моделі новим литтям корпусів і циліндрів, а також більш компактною конструкцією головки блоку циліндрів.
Усередині цей силовий агрегат більший від попередника, об’єм збільшився з 373 куб. см до 399 “кубиків” завдяки довжині ходу 64 мм із 60 мм, але при цьому діаметр відверстия циліндрів залишився незмінним – 89 мм.
Щодо наявності КТМ 390 Duke у Дніпрі у офіційного дилера КТМ Дніпромотор можна дізнатися за телефоном 📱 0504377775

Або відвідайте нас за адресою: м. Дніпро, проспект Праці, 16а

З питань співпраці - надсилайте ваші пропозиції на info@aelita.ua
З питань покупки авто, запчастин, сервісного обслуговування, вартості та поставок - звертайтеся в автоцентр АЕЛІТА
Copyright 2024 © aelita.ua