Опис Suzuki GSX-S 1000
Гострий, як лезо, готовий до бою
Шестикутні світлодіодні фари оточує дефлектор у мінімалістському стилі зі спрямованими догори різкими лініями. Усе це створює компактний і радикальний новий дизайн. Траєкторія цих гострих ліній продовжується на корпусі контрастного великого паливного баку, що посилює відчуття чудової спортивної форми й потужної сили. Цей мотоцикл — справжній вуличний боєць, який випромінює максимум потенціалу, одночасно привертаючи увагу до деталей, спрямованих на забезпечення неперевершеного відчуття від їзди.
Паливний бак на 19 л
Об’єм нового стильного паливного бака збільшено до 19 л, що допоможе скоротити кількість зупинок для заправки. Це аж ніяк не вплинуло на зовнішній вигляд.
Окремі сидіння для пілота й пасажира
Нове сидіння пілота розроблено для комфортної спортивної їзди. Воно забезпечує більшу опору позаду, свободу руху й обтягнуто шкірою, яка сприяє кращому контакту із сидінням. Окреме заднє сидіння має ремінь для руки пасажира.
Двигун, готовий до підкорення доріг
GSX-S1000, без сумнівів, здатен подарувати вам чудові враження від їзди й продемонструвати можливості справжнього спортивного мотоцикла в умовах щоденного водіння. Потужність забезпечує високопродуктивний рядний чотирициліндровий двигун об’ємом 999 куб. см типу DOHC (із двома верхніми розподільними валами), з рідинним охолодженням, в якому присутня ДНК справжніх переможців. Цей спеціально розроблений для вулиць двигун базується на ключовій архітектурі, створеній із застосуванням унікального виробничого досвіду й знань, отриманих за десятки років вдосконалення GSX-R1000, відзначених численними перемогами в гонках виробників, а також передових технологій, розроблених спеціально для перегонів MotoGP. Ми покращили кожен аспект продуктивності. Загальну вихідну потужність на виході було підвищено в діапазоні низьких і середніх частот обертання, які зазвичай використовуються в повсякденній їзді. Ширша й більш плавна крива крутного моменту, що свідчить про генерування більшого сукупного моменту, забезпечує безперервну подачу великої потужності в межах усього робочого діапазону двигуна й особливо — на середніх і високих частотах обертання двигуна. Усе це досягається з одночасним дотриманням стандарту «Євро-5». Модернізовані профілі кулачків валів впускних і випускних клапанів зменшують люфт і час перекриття клапанів для забезпечення кращого загального балансу й контрольованості в широкому діапазоні частоти обертів двигуна, одночасно покращуючи показники викидів. Зміни внутрішньої конструкції корпусу повітряного фільтра допомогли покращити характеристики вихідної потужності. Завдяки зміні розміру отворів нових дросельних заслінок з електроприводами ми досягли кращого балансу між ступенем відкриття дросельної заслінки в режимі холостого ходу й характеристиками вихідної потужності.
Інтелектуальні системи контролю
Розширені електронні системи інтелектуального керування Suzuki (S.I.R.S.) дадуть змогу вам оптимізувати робочі характеристики відповідно до власного стилю їзди, рівня досвіду, а також умов руху. Отож, GSX-S1000 пропонує вам більше контролю, передбачуваності та менше втоми від їзди під час щоденного використання та довгих поїздок. Завдяки цьому ваші подорожі стануть яскравішими й впевненішими.
Селектор режимів руху Suzuki (SDMS)
Вільно обирайте з-поміж трьох режимів потужності. Усі три режими дають вам змогу отримати максимальну потужність, але пропонують контроль над рівнем чутливості дросельної заслінки й характеристиками крутного моменту під час прискорення. Це дасть вам змогу отримати максимум від можливостей GSX-S1000, а також покращить ваші враження від поїздки завдяки гнучкій адаптації характеристик до спортивного або більш комфортного стилю водіння, до погодних, дорожніх та інших умов.
П’ятирежимна активна система контролю тяги Suzuki (STCS)
Систему STCS запрограмовано на постійний контроль швидкості переднього й заднього коліс, частоти обертання двигуна, положення дросельної заслінки та коробки передач. Вона створена для обмеження потужності з метою запобігання ковзанню заднього колеса, якщо система помічає втрату тяги. Вона покращує стабільність і дає змогу більш впевнено керувати мотоциклом, знижуючи рівень стресу й втоми. Тепер ця оновлена версія активної системи контролю тяги пропонує ширший вибір з п’яти режимів для кращого пристосування до більш різних умов і стилів їзди, а також рівня досвіду. За бажанням систему можна вимкнути. Чим вищий номер режиму, тим швидше вмикатиметься контроль і тим активніше система обмежуватиме пробуксовування коліс.
Примітка. Система контролю тяги не звільняє пілота від керування дросельною заслінкою. Вона не може попередити втрату тяги через надмірну швидкість під час входження в поворот та / або застосування гальма. Вона також не може попередити втрату зчеплення колеса з дорогою.
Краса спритності та стабільності
Лише поглянувши на дизайн шасі, ви зможете побачити, наскільки спритним і чудовим є GSX-S1000 і наскільки ним легко керувати. Кожна деталь свідчить про значення, яке інженери приділили відмінній керованості та контрольованості, незалежно від того, чи рухаєтеся ви вулицями, гірськими дорогами, чи берете участь у перегонах на своєму GSX-S1000.
Повна світлодіодна панель приладів
Панель приладів надає всю необхідну інформацію на компактному повністю світлодіодному екрані із чітким та інтуїтивно зрозумілим структуруванням інформації, яка відображається в порядку пріоритету. Вона має інтерфейс користувача з ексклюзивною графікою та синьою підсвіткою, що доповнює загальний вигляд GSX-S1000.
Технічні характеристики Suzuki GSX-S 1000
Габаритні розміри 2021 рік виробництва |
Довжина |
2115 мм |
Ширина |
810 мм |
Висота |
1080 мм |
Колісная база |
1460 мм |
Кліренс |
140 мм |
Висота по сидінню |
810 мм |
Споряджена маса |
214 кг |
Двигун |
Тип двигуна |
4-х циліндровий, 4-тактовий, DOHC, рідинне охолодження, 16 клапанів |
Об'єм двигуна |
999 куб. см |
Кількість клапанів |
16 |
Максимальна потужність |
112 кВт (152 к.с.) / 11000 об/хв |
Максимальний обертовий момент |
106 Нм / 9250 об/хв |
Діаметр поршня х хід поршня |
73,4 мм x 59 мм |
Коефіцієнт стиснення |
12.2:1 |
Система живлення |
Впорск палива |
Запалювання |
Цифрове электронне |
Система запуску |
Електростартер |
Електронні системи |
Ttraction Control |
3-х рівневий |
Suzuki Drive Mode Selector |
3 режими потужності двигуна |
Bi-directional Quick Shift System |
двосторонній квікшифтер |
Suzuki Clutch Assist System (SCAS) |
пом'якшення ефекту гальмування двигуном при пониженні передачі |
Ride-by-wire |
електронний дросель |
Easy Start |
легкий запуск двигуна |
Low RPM Assist |
підтримка низьких обертів |
Трансмісія |
Зчеплення |
Багатодискове гідравлічне SCAS |
КПП |
6 ступенева, постійне зачепленя |
Головна передача |
Ланцюгова |
Ходова частина |
Передня підвіска |
Телескопічна вилка перевернутого типу з повним регулюванням міри попереднього підтискання пружини і демпфування відбою, діам. 43 мм, KYB, хід 120 мм |
Задня підвіска |
Маятникова, моноамортизатор з повним регулюванням міри попереднього підтискання пружини і демпфування відбою, хід 130 мм |
Передні гальма |
Подвійні дискові радіального кріплення, 4-x поршневі скоби, діам. дисків 310 мм, BREMBO, ABS |
Заднє гальмо |
Диск, 1-но поршневі скоби, діам. диска 250 мм, TOKICO, ABS |
Передня шина |
120/70-17 безкамерна |
Задня шина |
190/50-17 безкамерна |
Об'єм паливного бака |
19 л |