Флагман модельної лінійки мотоциклів Honda - турер GL1800 Gold Wing - отримав повністю нову передню підвіску, виконану в форматі складної системи важеля. Причин, чому японські інженери вибрали саме цю конструкцію, кілька. По-перше, через поділ функцій управління і подрессоривания важеля забезпечує майже на 40% нижче зусилля на кермі. По-друге, така підвіска позбавлена відомого ефекту клювка при гальмуваннях, яким страждають традиційні телескопічні вилки - отже, більше контролю і стабільності. По-третє, приблизно на 30% менше внутрішнє тертя - а, значить, за інших рівних вище ефективність амортизатора. А по-четверте - в важеля системі колесо переміщується майже вертикально, що дозволило змінити вигляд мотоцикла і змістити силовий агрегат вперед.
Турер Honda GL1800 Gold Wing останнього покоління в базовій комплектації оснащується новою 6-ступінчастою механічною коробкою передач, яка змінила застарілу 5-ступінчасту трансмісію мотоцикла попередньої генерації. І це критично важливе оновлення, оскільки при русі на вищій шостій передачі з тієї ж крейсерською швидкістю мотор моделі 2018 року утримує знижені обороти, витрачаючи менше палива - що особливо помітять ті райдери, які багато подорожують. Також коробка передач нового Gold Wing має кулачковий демпфер між зчепленням і трансмісією, розділяючи інерційні маси, знижуючи рівень шуму, підвищуючи надійність системи і покращуючи якість перемикань. Додатково до цього мотоцикл отримав нове прослизає зчеплення - з меншим числом дисків і зниженим гідравлічним тертям в механізмі актуаціі. Важіль вичавлюючи зчеплення нового Gold Wing вимагає на 20% менше зусиль, а зниження передач стали плавніше і м'якше.
Версія турера Honda GL1800 Gold Wing з автоматичною трансмісією DCT відрізняється від базової «механічної» моделі не тільки коробкою передач, а й кількома особливими системами. Зокрема, у мотоцикла з «автоматом» є функція Idling Stop, реалізація якої стала можливою завдяки унікальному ISG (Integrated Starter Generator) - єдиному компоненту, що сполучає функції генератора і електростартера. Коли якщо ввімкнено Idling Stop мотоцикл зупиняється на світлофорі і після 3 секунд простою на місці, двигун Gold Wing автоматично глушиться. Для миттєвого запуску мотора райдеру досить просто повернути ручку газу. При цьому в трансмісії DCT заздалегідь підтримується необхідний тиск, активує зчеплення, як тільки двигун знову запускається - що означає мінімальну затримку між моментом, коли райдер повертає ручку газу, і початком руху мотоцикла. Новий Gold Wing отримав систему дистанційної регулювання висоти вітрового скла - то, чого так не вистачало GL1800 попереднього покоління! При цьому саме скло, положення якого змінює після натискання клавіші на лівому рульовому пульті, стало менше, а кут його атаки - гостріше.
Робочий об'єм 6-циліндрового опозитного двигуна Honda GL1800 Gold Wing залишився майже незмінним: 1833 куб.см проти 1832 куб.см у турера попереднього покоління. Однак конструкція мотора була кардинально перероблена - аж до зміни відстані між осями циліндрів! Новий мотор тепер має «квадратну» розмірність 73х73 мм, 4-клапанні головки циліндрів (замість 2-клапанних у минулій версії силової установки) і алюмінієві гільзи. Ступінь стиснення зросла до 10,5: 1. Збільшилася і продуктивність мотора: пікова потужність в 126,5 к.с. досягається при 5,500 об / хв, а максимальний обертовий момент в 170 Нм - при 4,500 об / хв.
*Ціна може бути змінена на день покупки і вказується в договорі купівлі-продажу. Остаточну вартість, наявність і комплектацію, на поточну дату, уточнюйте у менеджера по вказаному телефону.