HONDA CB650R

409000 грн*
HONDA CB650R
HONDA CB650R
HONDA CB650R
HONDA CB650R
HONDA CB650R
HONDA CB650R
HONDA CB650R
HONDA CB650R
HONDA CB650R
HONDA CB650RHONDA CB650RHONDA CB650RHONDA CB650RHONDA CB650RHONDA CB650RHONDA CB650RHONDA CB650RHONDA CB650R
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Об'єм двигуна: 649
Кількість циліндрів: 4
Кількість тактів: 4
Трансмісія: МТ 6ст
Головна передача: ланцюг
Зв'язатися з менеджером
050 437 7775
067 174 7775

Новий CB650R є відображенням CB1000R: жорстко рубані форми дизайну націлені на навмисну ​​демонстрацію всіх принад - це нейкед, мотоцикл, оголений з усіх точок зору. Його надкомпактна, трапецієвидна форма прагне до меж можливого, а 4-циліндровий двигун - з чорненими елементами і кришками двигуна, підкреслено виділеними за рахунок фінішного полірування під бронзу - явний центр композиції.

У порівнянні з CB650F, реалізованому в стилі «стритфайтер», який CB650R замінить в лінійці Honda, зекономлено понад 5 кг, завдяки редизайну рами, паливного бака і підніжок. 41 мм вилка Showa SFF перевернутого типу, радіальні 4-поршневі гальмівні супорти, плаваючі гальмівні диски і нові колеса - ось ще важливі деталі, які раніше не представлені в CB650F.

Кермо змінного діаметру встановлений для полегшення управління, позиція пілота за кермом стала ще спортивніше. CB650R також отримав від CB1000R характерний світлодіодний головне світло (вся світлотехніка в мотоциклі - світлодіодна) і сучасну контрольну LCD-панель, що включає в себе індикатори сигналізації перемикання і обраної передачі.

Що стосується 650-кубового двигуна, то він отримав оновлення форми впускних і випускних каналів, нові фази газорозподілу і збільшену ступінь стиснення, що дозволило підняти продуктивність на 5%, плюс, зробити віддачу і приріст потужності більш плавним в середині діапазону оборотів. Пік оборотів піднято до 12000 об. / Хв., Тобто на 1000 об. / хв. в порівнянні з CB650F.

Прослизає зчеплення з функцією підтримки встановлено для полегшення перемикання вгору і швидкого, послідовного перемикання вниз; Honda Selectable Torque Control (HSTC) контролює потік крутного моменту на задньому колесі.

Інженери-розробники Honda хотіли створити самий зрозумілий, самий надихаючий і легкий в експлуатації среднекубатурний 4-циліндровий мотор з максимальною продуктивністю для майбутніх власників CB650R. Так що 649-кубовий, 16-клапанний DOHC двигун налаштували так, щоб повністю подолати відомий провал на 5500 об. / Хв., І тепер він видає на 5% більше пікової потужності понад 10,000 об. / Хв., А червона зона починається на 1000 об. / хв. пізніше. Пікова потужність в 70 кВт досягається на 12,000 об. / Хв., А максимальний обертовий момент 64Нм на 8,500.

 

*Ціна може бути змінена на день покупки і вказується в договорі купівлі-продажу. Остаточну вартість, наявність і комплектацію, на поточну дату, уточнюйте у менеджера по вказаному телефону.

З питань співпраці - надсилайте ваші пропозиції на info@aelita.ua
З питань покупки авто, запчастин, сервісного обслуговування, вартості та поставок - звертайтеся в автоцентр АЕЛІТА
Copyright 2024 © aelita.ua