Автономні системи водіння Alfa Romeo Giulia
Ергономічна кабіна Альфа Ромео Джулія спроектована повністю навколо водія, де форма, зміст і краса поєднуються, щоб гарантувати унікальні враження від водіння і преміальний досвід. Цьому сприяють інтелектуальний контроль швидкості, системи розпізнавання знаків, утримання смуги, екстреного гальмування, балансування та інші водійські асистенти. Системами безпеки Giulia є передові технології другого рівня автономності, які дозволяють інтуїтивно керувати водінням і підтримують його.
Перш ніж купити Alfa Romeo Giulia в Дніпрі ви можете замовити персоналізацію власної моделі автомобіля. Комфортна система без ключа, підсвічування дверних ручок, спортивне кермо, парктронік з камерою заднього виду, автоматичні фари ближнього світла, повний привід і омивачі з підігрівом обов'язково порадують. У Alfa Romeo Giulia також є індивідуальні рішення, такі як:
- адаптивне освітлення поворотів;
- моніторинг сліпих зон;
- просунута аудіосистема з підсилювачем.
Базова версія Alfa Romeo Giulia оснащена системою попередження про зміну смуги руху (LDW), електричним стоянковим гальмом, датчиками дощу і сутінків і 16-дюймовими легкосплавними дисками. На борту преміального седана також встановлено круїз-контроль, шкіряний мультируль, автоматичний двозонний кондиціонер, ABS і система екстреного гальмування AEB. Мультимедіа представлена новим 8-8-дюймовим сенсорним HD-дисплеєм.
Серце і ходові якості Альфа Ромео Джулія
Двигун Alfa Romeo Giulia — це Bi-Turbo V6, який розвиває потужність 510 к.с. і крутний момент 600 Нм в діапазоні від 2500 до 5000 об/хв. Силова установка надзвичайно потужна, але при цьому надлегка, повністю зроблена з алюмінію. Поєднується з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка дозволяє перемикати швидкості всього за 150 мілісекунд в режимі Race. Крім важеля на центральному тунелі, коробка передач може бути реалізована через алюмінієві пелюстки на рульовому колесі. При настільки вражаючій потужності середня витрата Alfa Romeo Giulia по трасі не перевищує 9 літрів.
Підвіска Alfa Link, повністю виконана з алюмінію, забезпечує динамічну поведінку і унікальну керованість: спереду система на подвійних поперечних важелях з напів-віртуальними керованими осями дозволяє утримувати колеса ідеально перпендикулярно дорозі навіть в найскладніших поворотах. Схема Multilink на чотирьох з половиною важелях ззаду являє собою кращий синтез між бічним зчепленням при поворотах і рівнем комфорту навіть на нерівній дорозі. Система Alfa TM Active Suspension адаптує реакцію підвіски відповідно до режиму руху, обраним за допомогою перемикача Alfa TM DNA.
Alfa Romeo Giulia — седан преміум-класу, який не має компромісів і повністю виправдовує репутацію італійського бренду.